11 April 2011


Det blev en oplanerad sovmorgon idag, hur underbart som helst :). Vaknade av ett sms som kom halv sju, det var Ameli som meddelade att hon blivit sjuk med feber och allt :(. Inte riktigt lägligt, men vad ska man göra åt saken? Man kan ju inte bestämma själv när man har tid att vara sjuk och inte...så jag skickar ett "krya på dig" i bloggen också ;). Hoppas hon mår bättre redan imorgon så att vi kan kämpa vidare ordentligt med uppsatsen. Jag drog i alla fall nytta av att vi inte skulle ses kl nio i biblioteket, jag stängde av klockan och drog täcket över huvudet och sov till strax efter nio istället. Hur skönt som helst :).

Detta innebär givetvis att jag får lägga mer tid på plugg i eftermiddag än beräknat, men det gör ingenting. Har ändå bara en löprunda inplanerad under hela dagen :). Blir nog en liten sväng till mataffären också för att köpa lite frukt och sånt smått som fattas i kylskåpet. Nu har jag precis ätit upp min frukost, havregrynsgröt och äggknäcke blev det idag :). Mums! Som ni vet har jag ju en ätardag i veckan nuförtiden, men den här veckan blir det ingen sådan dag. Eftersom det är påskhelg nästa vecka så vill jag spara mig tills dess och jag känner att jag ätit tillräckligt med godis, chips, choklad och sånt i helgen. Nu behöver jag vila från allt "skit" :).

Vad sysslar ni med idag?
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0