1052

1052 kalorier förbrände jag under min löprunda idag, inte illa va? Det ger väldigt mycket att springa :). Du förbränner många kalorier, du tränar upp din kondition och du får långa och snygga muskler ;). Ett litet tips bara!

Jag är nöjd med min löprunda idag, ska snart berätta hela historien om den på min träningsblogg för den som vill läsa mer. Till sen middag blev det mina proteinpannkakor, så nu är jag proppmätt igen :(. Jag har ungefär en dag var tredje vecka som jag blir mätt av minsta lilla och kan inte alls få i mig lika mycket som jag vanligtvis brukar. Tycker att det är intressant att det är just idag eftersom jag först varit ute på morgonpromenad, sedan cyklat till och från skolan (40 min) och varit ute och sprungit 15 km. Då borde man väl vara jättehungrig? Eller? Aja, jag är glad i alla fall :P!

Här bjuder jag på en bild som är tagen efter rundan idag, svettig och GLAD ;)


Imorgon ska jag träffa Ameli i biblioteket på förmiddagen och sedan ska vi vara produktiva eftersom vi gärna vill sluta lite tidigare, det är ju trots allt fredag ;). Måste upp och göra matlåda först, tänkte slänga ihop en kycklingsallad och lite knäckemackor. På eftermiddagen blir det kickboxning med Hannah och på kvällen kommer Ellen. Då hade jag tänkt bjuda henne på fruktsallad och te :). Mysigt mysigt!

Ska slänga upp ett inlägg i träningsbloggen för att sedan gå på dejt med John Blund, vill vara hyfsat utvilad imorgon. Good night.
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0