10 April 2011

Varför går tiden alltid så snabbt när man har roligt? Det har varit en underbar helg tillsammans med Ellen :). Vi har hunnit med lite av varje, det har blivit träning, promenad, shopping, party och mys <3. En riktig feelgood-helg utan måsten. Skönt att vi inte stressade oss igenom helgen (som vi brukar :P), men ändå han med väldigt mycket roligt.

Kvällen igår blev riktigt lyckad. Vi lockade håret, sminkade oss, byte om till partystassen, drack god sommarcider, lyssnade på bra musik och dansade/sjöng. Sedan gick vi till NH där det var Hawaii-tema, vi körde väldigt light med temat och jag hade solbrillor i håret och Ellen hade blommor runt sin hals :). Vi dansade till stängning och gick sedan hem och åt yoghurt och mackor innan vi somnade som stockar.

Efter lite sovmorgon idag ställde jag mig och stekte proteinpannkakor till frukost/lunch. Sedan gick vi ut på stan en sväng :). Finns mycket fint i butikerna nu, det kliar verkligen i shoppingfingrarna...vill ha, vill ha, vill HA :P! Kom hem och bara tog det lugnt, kollade lite tv, pratade och avslutade kvällen med tortillas. Har ni vinkat av Ellen som sitter på tåget och är förhoppningsvis snart hemma i Stockholm igen. Saknar henne redan :(.

Tänkte kolla lite tv här om en stund innan jag packar ihop för dagen. Tänkte gå igenom veckan med alla måsten, träningspass och matschema innan jag somnar. Veckan som kommer är ganska fullspäckad med c-uppsatsplugg, träning och i slutet av veckan blir det ganska mycket jobb. Ska även ha myshelg hos Hannah från lördag till söndag :). Längtar <3.


Jag och Ellen på väg hem från träningen igår :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0