1 April 2011

Oj, är det redan april? Tiden går så otroligt fort hela tiden, vore skönt om det kunde kännas lite segt ibland :P. Har bara två månader kvar på universitetet nu och sedan bär det av mot nya äventyr, spännande och läskigt på samma gång.

Jag fryser! Inte är det 12 grader ute idag inte, utan termometern visar 2 grader! Jag har linne, tröja och filt på mig, men fryser ändå :(. Som vanligt kunde man alltså inte lita på väderprognosen och nu visar dem 12-13 grader i helgen i alla fall, men vi får väl se hur det blir med det. Jag menar 12 till 2 grader är ganska stor skillnad. Dessutom duggregnar det ute och är grått :(. Helst av allt hade jag krupit ner i soffan under min duntäcke med en stor påse godis och en riktig feelgoodfilm istället för att ge mig ut i duggregnet och cykla den långa vägen till skolan. Aja, bara att bita ihop. Sista seminariumet idag och sedan är det c-uppsats som gäller för hela slanten, spännande :).

I eftermiddag blir det, som jag tidigare har sagt, träning :). Ska äta lunch och ett litet mellanmål innan det, ringa ett viktigt samtal samt gå en runda till Netto. Ska köpa fredagsgodis idag ;). Blir nog lite stycksaker idag (är supersugen på Bounty, minns inte när jag åt det senast :P) och kanske lite lösgodis. Får se när jag är i affären helt enkelt! Ikväll ska jag ut och äta middag med Mikaela och efter det ska jag nog kolla BB ("BB-skäms") och sova min skönhetssömn.

Hörs vid lunch igen, nu ska jag äta upp mitt sista ägg och sedan borsta tänderna. Have a nice day!

I april 2010, efter en härlig morgonpromenad!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0