Twilight


Nu kan jag räkna in mig i skaran som har sett Twilight. Måste vara en av de sista som tittar på den filmen :P. Har inte lockats så mycket av vampyrgrejen och har inte sett ett enda avsnitt True Blood. Måste dock säga att filmen var bra, men nu har jag sett den ;). Tittade på den tillsammans med några tjejer i klassen hemma hos M :), jättemysigt! Började även titta på New moon, men klockan blev så mycket att det var dags att rulla hemåt.

Innan filmen åt jag, Charlotte och Hanna middag hemma hos mig. Blev tacos :).

Aerobicsen gick bra idag, men berättar mer om den i min träningsblogg som jag nu dragit igång lite halvt igen ;). Kika in där om en liten stund. Ska snart börja avrunda min kväll eftersom jag ska iväg och träffa min kära mamma och pappa imorgon, ni anar inte hur mycket jag längtar efter dem :(. Vilken tur att det bara är några timmar kvar ;) <3.

Sov gott!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0