Tungt...

Ibland blir inte riktigt livet som man kanske hade hoppats på, det är tungt :(. Idag har varit en sådan kväll då allt bara känns jobbigt och tråkigt. Man får ha sådana dagar/kvällar också, men det är inte roligt när det väl är :(. Aja, ska strax diska färdigt och sedan läsa lite innan det är dags att gå och sova. Hoppas morgondagen bjuder på en roligare dag :).

Det blev inget KALAS för mig på kvällen, utan den har tillbringats med god mat framför tv:n (min bästa vän?) istället :). Var på KALAS under eftermiddagen med Hannah istället. Vi fick med oss lite cykellysen, pennor, rabatter och gratis träning. Alltid bra!

Åå vad jag längtar hem till Stockholm <3. Vilken himla tur att jag åker dit på fredag. Den dagen kommer gå i ett med grupparbete, tågresa, hem till familjen och duscha/byta om, vidare till Emelie för middag och förfest, prova Kenzas klubb Lobby på kvällen och sedan sova hos Emelie. Längtar <3. Blir kvar i Sthlm ända tills på tisdag morgon, så jag ska passa på att träffa Sara och Julia lite också :). Men mest av allt blir det till att umgås med min familj <3.

Nähä, dags att sätta lite fart här så att jag slipper somna vid tolv idag också. Sov gott.



/E <3

Kommentarer
Postat av: Lacka

Åh vad glad jag blir när du skriver så gulligt om min blogg :)



Gumman, tack för allt stöd också nu när jag varit lite nere. Du vet att du alltid kan prata med mig med om du är deppig, kommer bli lättare via skype sen när jag fixat annat boende! Det enda som är bra med att vara deppig är att det bara kan bli bättre, eller hur?

:)



Hoppas du har det bra. Saknar dig. Jag har verkligen kommit ur mina rutiner med allt vad mat och träning heter, men antar att det kommer ordna sig så fort jag har ett bättre boende fixat. Då blir det sikte på beach 2011, eller hur! :P

Puss på bästaste Elin!

2010-09-07 @ 23:36:43
URL: http://niceisniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0