To cute :)







Den här UNDERBARA klänningen fick jag med mig från H&M igår och det var verkligen en slump att jag hittade den...
Väl inne i provrummet för att prova en topp/klänning och en massa bh:ar så ligger det en jeansklänning på pallen. Jag tänkte att jag kollar vad det är för något, den föll mig liksom i smaken när den var ihopknöglad :P. Och visst var den fin, jag blev kär...tror ni inte att det var min storlek också! Ibland har man tur, typ sådär ungefär en gång om året :P. Jag provade klänningen och tyckte den var så otroligt söt. Började redan planera strumpbyxor eller leggings och stövlar till i vinter samt en kappa över. Wonderful! Dessutom blev den helt GRATIS eftersom jag hade lite grymma kuponger, den var redan nedsatt från 300 till 100 :D. Snacka om fynd!

Det otroligt söta pannbandet kommer från BikBok där jag hade 50% på HELA KÖPET! Så då passade jag på att köpa en söt och värmande sak till hösten och vintern. Nu kan jag alltså vara både snygg/söt och varm på samma gång, tummen upp eller vad :P?

Mer saker kommer...nu städning!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0