Time to WORK!

Inte time to "jobba", utan mer time to sätta igång med städningen ;). Har satt igång en tvättmaskin med sängkläder, så att det ska hinna torka tills det är dags att sova ikväll. Älskar när sängen är nybäddad :). Jag har även dammat av lite grann och tänkte strax sätta mig och rensa...har så mycket gamla papper och tidningar som jag inte längre behöver.

Sitter även och väntar på att Ameli ska ringa, vilket hon kan göra när som :P. Vi ska iväg och köpa kräftor ihop till imorgon som sagt. Vid fyra är det sedan dags att möta upp Hanny och gå på aerobics. Ska faktiskt bli väldigt skönt eftersom jag är så förbaskat trött nu :(, behöver lite extra energi för att orka kvällen. Vet inte vad planerna är för kvällen, men det blir till att umgås med några tjejer i klassen. Trevligt trevligt.

Ska försöka att inte lägga mig allt för sent ikväll eftersom jag ska upp ganska tidigt imorgon. Ska möta upp mamma och pappa i tornby för att handla lite på Ikea och Ica Maxi :). Sedan blir det hem till lägenheten och fixa lite. På kvällen är det sedan dags för kräftskiva hos Hannah och Alex. Ska bli riktigt roligt, ser verkligen fram emot det.

Aja, time to work som sagt. På med bra musik och så kör vi gärnet ;). Ha det gött!


Today im pink :)

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0