The Golden Envelope




Såhär glad blev jag när jag vann :). Vad vann jag?

På Blog Awards afternoon tea party kunde man vara med och tävla i lite olika tävlingar. Jag och Ellen tävlade om detta och även om att vinna kompletta glasögon från Synoptik (Gina Tricot släpper kollektion där i November). Hittade ett par riktigt fina bågar som jag hemskt gärna skulle vilja ha och med rabattkupong och glas ligger dem på ungefär 1400 kr...ganska mycket pengar tyvärr :(, bidrag någon :)? Kanske kan önska mig en del av dem i födelsedagspresent?!


Jag i glasögonen :). Riktigt fina på sidan :).

Aja, åter till tävlingarna. Vinnarna skulle utses precis innan tea partyt var slut och vi härdade ut tills dess, vi visste ju att ingen av oss ändå skulle vinna. Så stor vi där framför den stora scenen där Louise Bratt (chefredaktören på VeckoRevyn) står och meddelar vinnarna. Första namnet hon läser upp är Elin **************, alltså mitt namn! Jag tittar på Ellen och skriker "men det är ju jag" och flyger sedan upp på scen för att ta emot det guldiga kuvertet. Fick krama de två som stod på scenen och när jag gick ner för trappan fotograferades jag :P. Var i chocktillstånd...Jag vinner ALDRIG! Det var många som hade tävlat också, så det var superroligt. Tyvärr hittar jag ingen bild som fotograferna tog, någon som vet vart de kan finnas?

Så vad jag vann jag då...jo...

Jag vann alltså en HELÅRSPRENUMERATION på en av mina favorittidningar :D. Man tackar, man tackar! Sjukt roligt att vinna i alla fall :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0