Skype

Nu kan ni prata med mig på Skype ;). Äntligen har jag fixat det som alla andra redan har haft i flera år. Nu kan jag prata med Angelica som är i Nice, Bella som är i Örebro och min lilla kusin som är i Stockholm. Är det någon mer som har skype och vill prata? Sök bara på mitt namn eller mailadress :).

Är helt slut efter en otroligt jobbig kväll både psykiskt och fysiskt. Nu har jag avslutat ett kapitel i mitt liv och påbörjat ett nytt, starkare än någonsin :). Jag kommer skriva mer om detta när jag känner mig redo...

Var på step idag, shit vad roligt det var :D. Jag är fast! Skriver mer om det i träningsbloggen strax.

Aja, har inte så mycket mer på hjärtat just nu, mer än att det snart är dags att börja röra sig mot sängen :). Väntar på att Angelica ska ringa mig på skype bara ;).

Sov sött!


I miss you darling <3

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0