Shoppat?

Självklart blev det lite shopping med Bella igår :). Faktiskt två bra saker...eller?

 

Supersnygga, supertighta jeans som jag ska använda mycket i höst :). Jag har lite dåligt med jeans i garderoben, så nu har jag investerat i två par till hösten. Dessa kommer från Gina Tricot och gick loss på 199 kr, superpris! Tänk på att de töjer sig en halv storlek, jag väntar fortfarande...;)


En superfin klocka i svart och orange. Den kommer faktiskt från Clas Ohlson och jag är jättesugen på en knalligare färg också, tycker ni att jag ska ha en orange, rosa eller turkos?? Jag gillar den svarta för att den är diskret, men jag vill ha en roligare också :). Skynda fynda!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0