Ringar

Ni som läser min blogg vet att jag nästan alltid har lite olika ringar på mig, jag älskar ringar :). Jag tycker att ringar piffar upp vilken outfit som helst och det är nog det smycket jag använder mest, förutom örhängen.

Jag har flest ringar i silver, men även några i guld. Här är mina underbara ringar:


Ringar från vänster (lillfingret): Gina Tricot, Köpt i Visby, Present av Ellen från Portugal, Köpt i Milano, Vila.


Ringar från vänster (ringfingret): Lindex, Present av Ellen från London, H&M.

Ni får JÄTTEGÄRNA höra av er om ni vet vart man kan hitta fina och billiga ringar. Gärna stora och silver. Skulle gärna vilja ha den från Lindex (som är i guld) i silver, så hojta till om ni vet något :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0