Rekord?

Ikväll tror jag minsan att jag har slagit rekord i antalet unika läsare. Mycket roligt! Välkomna hit alla nya :). Här i bloggen skriver jag om mitt liv i Linköping som titeln säger och då skriver jag om livet som student. Jag skriver om olika fester jag går på, om pluggandet, om mina kompisar och allt annat som hör livet till. Jag har ju även ett stort intresse och det är träning, jag fungerar inte utan min motion :P.

Aja, ikväll har jag haft Hanny på besök. Vi kollade lite på tv, kollade lite bilder, åt popcorn och pratade om livet :). Mysigt! Sedan har jag bara suttit framför datorn och tv:n som vanligt :P. Har fått iväg ett viktigt mail och läst en massa roliga bloggar. Jag tycker det är extra roligt att läsa Angelicas blogg där hon skriver om livet i Nice, Frankrike. Jag är jätteavis :(. Hon ligger ju på beachen och solar...fuskigt värre!

Imorgon är det en fullspäckad dag på schemat. Skolan börjar redan vid 08 *pip*. Då ska jag och Hannah hålla i vårt första reflektionssamtal, är lite nervös faktiskt :). Hoppas det går bra och att vi får en bra grupp att handleda. Efter det ska vi ha handledning med vår lärare och utvärdera första mötet. Sedan blir det hem en sväng för lunch och en powernap innan det är dags för KALAS. KALAS är en företagsmässa där en massa olika företag ställer ut och då får man en massa gratisprylar ;), gratis är gott :). I år är det också min kompis Ameli som varit med och gjort det möjligt, så självklart vill jag dit och kolla läget. På kvällen spelar Teddybears på scen. Allt detta utspelar sig i Cloetta Center. Grymt!

Nu måste jag sova, måste gå upp vid halv sju :(.
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0