Pink!


Har precis målat klart mina naglar :)...idag blev det färgen Sweety från Mavala :). Är glad att jag tog mig tiden att måla naglarna, det gör så mycket för helhetsintrycket tycker jag. Halv sju ska jag möta upp tjejerna för att handla lite middag och sedan käka ihop. Efter blir det förfest och sedan Strandgatan 2. Hoppas att det är lagom mycket folk och grym musik, då kan kvällen inte bli annat än lyckad.

Idag har jag hunnit med att styrketräna, städa lägenheten och varit på seminarium. Ska strax börja sminka mig inför kvällen. Borde även försöka hinna packa inför helgen, tåget hem går vid 11 imorgon...

På bilden ser ni lite av min nya topp/klänning...slänger strax upp den i sin helhet. Först ska ni få se hur jag ser ut när jag har tråkigt :P. See yá!



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0