Pictures in my apartment

Igår satte jag upp lite bilder på mina nära och kära <3. Det betyder mycket för mig att kunna ha dem i lägenheten i någon form när jag inte är med dem :). Älskar er hela bunten ;).


På kylskåpet finner ni min familj (mamma, pappa och syster), Emelie, Bella, Hannah, Ameli, Annika, Julia, Ellen och Angelica <3.


Den bilden till vänster är ny. Det är jag, Bella, Sara och Emelie i Milano <3. Den andra bilden är från Visby 2007.


Bilden till vänster är på mig och min syster när vi var små :D. Bilden bredvid är på mig och Ellen. Den bilden där jag står ensam är från Milano och bilden som inte syns är när jag och Richard åker Balder :).

Har ni mycket bilder? Jag hoppas att min syster vill ta fina bilder på mig, mamma och pappa när vi är i Thailand. Alltså självporträtt. Så får jag ta ett på henne. Vill köpa fyra ganska stor ramar och ha mig och min familj på väggen <3.

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0