Lägenheten

Som ni alla kunnat läsa så bor jag nu själv i lägenheten och håller på att göra om den till min egen. Jag har redan fått stor hjälp av min pappa med att fixa allt för att jag ska kunna leva så bra som möjligt. I sovrummet har jag en helt ny 140 säng, ett nytt sängbord och en ny byrå. Det är verkligen jättefint och jag älskar mitt sovrum, dock fattas det något. Jag är sugen på att köpa två mattor. Jag har spanat in en röd, rund matta på IKEA och det skulle passa perfekt med två stycken för att få rummet lite mer mysigt.

RINGUM Matta, kort lugg röd Diameter: 70 cm Max. lugghöjd: 9 mm
Förra gången jag var på IKEA ville jag köpa den här mattan, men då fanns den inte i rött. Den är ganska liten, så därför tror jag två stycken blir perfekt.

I badrummet har jag två orangea mattor som börjar bli riktigt sunkiga samtidigt passar de inte in i lägenheten längre eftersom temat nu går i rött. Så därför tänkte jag besöka Rusta nästa vecka och införskaffa två nya för det grymma priset 29 kr styck ;).


Ser ut som det är lite skillnad i färg, men det kanske inte gör något när de ska ligga i olika rum?

Sedan kommer vi till något jag börjat fundera på de senaste dagarna. Min nya tv i lägenheten, som är mamma och pappas gamla är betydligt mindre än den vi hade innan. För mig gör det ingenting eftersom jag tycker att den är söt och den fungerar (det är väl ändå det viktigaste?). Men nu har jag kommit fram till att det förmodligen kommer se lite roligt att att hänga upp den på väggen :P. Så min nya tanke är att skaffa mig en tv-bänk, vad tror ni om det?

Såhär ser det ut idag, en tv-bänk skulle kanske inte sitta helt fel...Har tittat på denna som inte alls kostar speciellt mycket :). Vad tycks?

LAIVA Tv-bänk svartbrun Bredd: 80 cm Djup: 35 cm Höjd: 37 cm Max. belastning: 30 kg Max. bildstorlek platt-tv: 32
Som ni förstår så är det mycket på g här i lägenheten ;). Vill inte köpa på mig för mycket eftersom jag bara har 9 månader kvar här i Linköping och sedan vet jag inte vart livet för mig. Förhoppningsvis London och då vill jag inte släpa med mig alla möbler dit.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0