Goodiebag


Denna sprängfyllda goodiebag fick jag på Blog Awards 2010 i lördags.

Den innehöll:
En svart topp
Svarta strumpbyxor
En vitamin well (resten är från eventet under dagen)
En chokladkaka från Lindt (den andra från Anton Berg är från dagen)
Ett presentkort på en Latte på Wayne's
Parfymprov på Britneys nya parfym
Fotkräm
VeckoRevyn
Mascara
Ett presentkort på en CupCake
En liten sminknessecär
Hårprodukter x2 från Osis
Rött te
Läsprov på Dennis Rudbergs nya bok
Rabattkupong på Gina Tricot-glasögon från Synoptik
Restart bar
Nyckelband VeckoRevyn

Under dagen fick man även lite saker på eventet:
Läppstift från Maybelline
Nagellack från Maybelline (gav till farmor)
50% på hela köpet hos BikBok
Vatten och penna från Wayne's
En massa vitamin well som jag och Ellen plockade på oss :P

Vad menar bloggarna med dåliga goodiebags? Jag är nöjd i alla fall :). Lätt värt pengarna!
Nu Lite sällskap med Filip och Fredrik på kanal5 och frukost (ska käka löskokt ägg, smoothie och en macka :P).
I pausen avslöjar jag vad det guldiga kuvertet innehåller :D....spänningen är olidlig :P.
/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0