Friday's on a monday


Härligt att jag fortfarande är mätt :). Idag har det varit en underbar eftermiddag och kväll med tuff träning och god mat. Som ni vet testade jag något som hette Flowin med Emelie, Sara och Annika idag. Det var otroligt jobbigt och svettigt, men superroligt :). Kika in på min träningsblogg om en liten stund för att läsa lite mer om vad flowin är och hur det gick (passa även på att läsa om hur min löprunda på milen gick igår!).

Efter det svettiga träningspasset blev det en snabb dusch för att sedan ta tunnelbanan in till stan och möta Julia. Vi åt middag på Friday's, vilket var toppen som vanligt :). Blev en ceasar sallad som always för min del och en drink utan alkohol som smakade lite syrligt. Avslutade kvällen gjorde vi med en "low carb, no sugar"-glass från Seven eleven och en promenad till Stadion. Mysig dag helt enkelt.

Här kommer lite pix från kvällen (tack snälla Elina för att du kom med kameran, du är guld <3).

Min fina vän Julia, kommer sakna dig massor :(


Min goda drink till vänster med smak av ananas och Julias med smak av tranbär.


Den underbara ceasar salladen. Ni måste prova den, mums!

Slänger upp fler underbara bilder från i fredags och dagens outfit imorgon :). Nu träningsbloggen, sedan sovtime!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0