Finsk pinne!

I fredags var jag på en privat sittning. Det var min kompis Viktor som fyllt 25 år :). Temat var Finland och jag hakade på några tjejer och klädde ut mig till finsk pinne ;). Rolig idé tycker jag. Efter sittningen med fina tal, lite musik och gyckel blev det mellanfest i Viktors korridor. Där bytte jag även om till en svart klänning istället för min "finska pinne-outfit". Annars innehöll kvällen mycket dans, umgås med människor och bara ha superroligt :). Grym kväll helt enkelt!


Jag (till höger i mitten) med mina finska pinnar :D


Finaste J (Halvfinne) och Hannah (satte på sig en vikinghatt som var blå och vit) :).


Medsex gycklade (Läkarna med inriktning medicin tror jag)


Jag som finsk pinne ;)

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0