En liten lista


Snodde listan från Dessie, som för övrigt var en supergullig tjej.

Hur bor du: I en superfräsch tvåa i centrala Linköping

Brukar du komma i tid: Om det är jätteviktigt så kommer jag i tid, annars diffar jag med fem minuter...inte bra.

Hur lång är du: 172 cm (Jag och Dessie är tydligen lika långa :P)

Kan du laga mat: Ja! Har alltid trott att jag inte kan, men nu när jag måste laga mat själv blir det faktiskt mycket olika maträtter och det är tom roligt att laga mat :P

Har du någon fobi: Småkryp och möss

Hade du en bra kväll igår: Ja, blev hårdträning och sedan slapp framför tvn...riktigt nice :)

Vilket är ditt senaste inköp: Min klänning som jag hade på Blog Awards, fin va??

Din favoritdryck på morgonen: Favoritdryck måste nog vara oboy, men det dricker jag ALDRIG. Dricker alltid c-vitamin på morgonen. Inbillar mig att det håller sjukdomarna borta :P

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Sista sommarlönen och CSN

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp, min stora och mysiga 140 säng :D

Vad hade du sönder senast: Hmm...det kommer jag inte ihåg

Vem snackade du med senast: Hannah och Ameli när vi var på WorldClass

Alkoholhaltig favoritdricka: After aight drink på HG :). Mums!

När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns inte...

Saknar du någon just nu: JA!!! Min familj och mina vänner <3. KOM HIT!!!

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Prata skit om mina vänner, då blir jag verkligen irriterad

Intressen: TRÄNA, umgås med mina nära & kära, shoppa, blogga, sova och fika :)

Senaste person du ringde: Richard faktiskt...bara för att kolla läget!

Vad drack du senast: Fun light.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga. Äckligt. Men luktar gott :P

Använder du hudkräm: Ja, varje gång efter en dusch :)

Attraheras du av män med skägg: Får nog svara nej på denna...lite stubb är snyggt, men skägg...njae!

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja. Faktiskt. Ganska oväntat.

Vilken låt lyssnade du senast på: B.o.B - Nothin' on you feat Bruno Mars

Vad tycker du är äckligt: Viss mat som blodpudding, svamp, lever mm.

Har du pengar på mobilen: Alltid! Har abonnemang...

Vilken svordom använder du mest? Jag vet inte. Försöker att inte svära så mycket.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nope :P. Är en riktig linslus ;).

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Förmodligen en egen lägenhet :)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nja...men förra veckan :P

När var senast någon stötte på dig? För ett tag sedan ;)...när jag var ute och partade :)

Vad åt du till middag senast?
Omega 3 pannerad fisk med potatis och god sås.

Äger du några popband t-shirts? Nej...är inte så mycket för sånt :P

När flög du senast? Innan sommaren, till Milano <3

Pratar du några andra språk? Engelska, Tyska

Har du gråtit offentligt? Ja, men det var ganska längesen...tror när någon av mina nära gick bort :(

När sov du senast på golvet? Golvet? Jag sov på en tunn madrass på golvet när Emelie fyllde år...annars har jag aldrig sovit på golvet :P.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Mellan 8-9 timmar brukar vara lagom, men gärna 10 ibland ;)

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det var mer förut, men jag håller mig ganska fullbokad för att det är roligt. Har inte en lucka den här veckan :P.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Kämpa på! Du vet att du är stark och klarar det mesta."

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det är faktiskt lite av en hemlig dröm jag har, någon som är på?

Tycker du om att krama folk? Absolut! Riktigt ordentliga kramar ska det vara ;).

Nu har ni fått lära känna mig lite mer, kom gärna med fler tips på roliga listor :). By the way så gillar jag mina ögon grymt mycket på bilden (som är från Blog Awards) eller vad tycker ni?

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0