Easy Tone


Jag önskar mig ett par Easy Tone skor från Reebok i födelsedagspresent. Kom ihåg det mamma och pappa ;), det är ju bara 2 månader kvar :P. Jag är tydligen en sådan där lättlurad typ och är helt desperat efter dessa nya skor. Jag tror att det kommer bli MYCKET roligare och jobbigare att gå powerwalks med dem. Min frisör sade att hennes syster hade köpt sådana skor och hade en sjuk träningsvärk efteråt, trots att hon tydligen var ute och gick ofta annars. Låter ju inte helt fel ;).

Om jag nu inte får dem i födelsedagspresent ska jag nog passa på att köpa dem när jag är i Thailand i vinter med familjen. Ska även shoppa löparskor, inomhusgympaskor och ett par låga, svarta converse (som mina mörkblå) när jag ändå besöker Asien :). Bör nog åka dit med tom väska eller vad tror ni?

Aja, nu är jag hemkommen från föreläsningen och har precis fått i mig lite god lunch. Jag har gjort upp en liten plan för min eftermiddag som följer:
13-15 Läsa kurslitteratur
15-16.30 Shoppa klänning
16.30-17 Äta middag
17-17.30 Packa inför Stockholm i helgen
18-20.30 Mentorsmöte

Hörs mer om tiden finns! Wish med luck med allt :).
/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0