Cold

Back from school :). Dagens föreläsning var ganska intressant, dock hade föreläsaren en ton i sin röst som gjorde att lite småhuvudvärk framkallades :(. Har sedan jag kom hem hunnit få i mig en nyttig och mättande mellis samt fixat lite på datorn. Tänkte strax lägga fram träningskläder och sedan läsa några sidor till i boken.

Imorgon blev det lite ändrade planer, vilket bara är skönt. Vi ska ägna morgonen åt att läsa istället för grupparbete, detta medför ju att jag kan gå upp hyfsat och ge mig ut på en rejäl powerwalk innan frukost :). Super!

Usch, vad kallt det är ute förresten. Vissa tidpunkter på dagen är det lagom temperatur och det räcker med varmtröja, men när jag skulle hem var det nästan för kallt med jacka :(. Jag saknar sommaren...


/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0