Blog Awards dresses

Innan jag stänger av datorn, vilket jag ska göra alldeles strax, så tänkte jag slänga upp två outfits som jag hade på mig i lördags. Vad tycks?

Afternoon tea party-outfit

Solglasögon - Ray-ban
Långklänning - H&M
Ringar - Present av Ellen och Gina Tricot
Jacka - H&M
Stövlar - Present av Bella och Sara

Galaoutfit



Örhängen - Ur&Penn
Klänning - Gina Tricot (NY för kvällen!)
High heels - Skopunkten
Ringar - Milano, present av Ellen och Gina Tricot
Jacka - H&M
Sjal - Vila

Ps...fler bilder kommer att komma under veckans gång :). Tack Ellen för massa fina bilder <3.
/E <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

bilden på dig i svartvitt är ju hur jävla snygg som helst!!!!!!!!!!!

2010-09-27 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0