Blog Awards 2010


Lånad av VeckoRevyn.se

Gaaaaaaahhhh...imorgon smäller det! Blog Awards 2010 på Café Opera! Kommer bli awesome!

Min fina och underbara vän Ellen kom med den bra idéen att gå på Blog Awards 2010 tillsammans, så hon fixade biljetter till oss :). Det håller på från 13 till typ 03 på natten, med en paus mellan 16 och 18.30. Vi har fått äran att bo hemma hos min farmor och farfar som bor i stan, så vi ska dit med all packning i morgon förmiddag. Sedan ska vi på afternoon tea party där det är mingel, goodiebags, modevisning mm. Ser verkligen fram emot det. Under den delen av Blog Awards kör jag på en långklänning och väst, bilder kommer :).

I pausen åker vi hem till farmor och farfar igen och fixar oss inför galan på kvällen. Vi ska nog köpa med oss lite mat även fast de serverar det där, känns som man aldrig kan vara riktigt säker ;). Då ska vi byta kläder i alla fall, lägga på en ny make och fixa håret :). Sedan är det dags för galan då det är middag, prisutdelning och mingel. Det är självaste Per Lernström som håller i det, me like! Till detta evenemang har jag köpt en ny klänning från Gina Tricot som är svart och supersnygg. Ganska diskret, men ändå väldigt fin! Hoppas jag blir snygg ;). Bilder på detta kommer också att komma efter imorgon ;).

Sedan fortsätter det med efterfest natten lång :). Får se hur länge vi orkar efter en intensiv dag. Ska åka hemifrån redan vid tio, så det blir upp med tuppen imorgon.

Ni kan i alla fall få se att jag kör röda finger- och tånaglar imorgon, läckert!


Någon mer som ska dit? Jag hoppas att de är mycket roliga bloggare och människor där :). Har ni röstat på alla kategorier förresten? Jag har röstat på Tyra till Årets blogg, jag tycker hon är en tjej med båda fötterna på jorden, en vanlig tjej helt enkelt :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0