Arkivet - September 2009

Nu tänkte jag härma storbloggarna och gå tillbaka ett år i arkivet. Vad sysslade jag med i september 2009?



Jag bakade otroligt goda vaniljbullar. Ååå, vad sugen jag blir på bullar nu :(. Mums med nybakat!


Jag pluggade otroligt mycket, kalkylering höll jag på med då. Usch, den kursen vill man ju bara glömma ;).


Jag fixade iordning en skogarderob. Och den hålls lika ordentlig fortfarande! En toppenidé.


Firade Richards födelsedag, 21 år blev gossen! Det var en trevlig helg med fest (då nästan alla syskon närvarade) och födelsedagsmiddag med Richards föräldrar och familj.


Festade med våra kära vänner Annika och Thomas <3. Detta var bara en av de trevliga kvällarna vi haft ihop, saknar dem riktigt mycket här i lilla Linköping :(.


Hade picknick med Annika vid stångån. Det var superfint väder och man kunde gå i bara linne, nu måste man ju ha varmtröja och jacka :(. Kom tillbaka värmen!



Besökte Göteborg över en weekend :). Det var en mysig helg med god mat, shopping och trevligt sällskap.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0