Aaaaaaaaj!

Hahaha...jag kan knappt stå eller för den delen gå, träningsvärken slog till direkt idag :P. Men vad roligt det var att träna ihop med Hannah och Ameli, det gjorde verkligen min dag. WorldClass i sig föll mig väl inte riktigt i smaken. Gymmet hade konstig planlösning, lilla hallen där vi körde stepen kändes gammal och väldigt liten och spinningsalen var minimal. Dock var relaxavdelningen riktigt nice :). Vi började med att köra BodyStep vilket var ett väldigt snabbt och intensivt steppass. Det var riktigt svettigt och jobbigt. Efteråt fortsatte vi till gymmet där jag ställde mig och sprang i en kvart :). Efteråt hoppade vi i bikinin och satte oss i bubbelpoolen. En grym kväll helt enkelt! Tack tjejer! Nästa gång kör vi Actic...

Har även fått i mig lite middag i form av panerad fisk, potatis och hemmagjord remouladsås. Duktigt va? Fixade ihop en matlåda när jag ändå höll på ;). Har faktiskt massor med goda matlådor nu. En lasange, en köttfärssås och spagetti, en kyckling, bulgur och sweet&sour samt en hamburgare...när ska jag hinna äta allt :P? Imorgon blir det nog till att äta upp fisken i alla fall, det andra är fryst ;).

Aja, imorgon är jag "ledig" från skolan, men det betyder tyvärr inte att jag slipper läsa. Utan imorgon blir det intensiv läsning med paus för en tripp till simhallen, en runda på stan och på kvällen ska jag och Hanny köpa med oss mat från Hälsofreak och sedan gå på bio och se Wall street. Någon som sett den? Var den bra? En grym onsdag helt enkelt!







Bilder från Blog Awards. PUSS på dig fina Ellen <3

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0