9 September 2010


Vilken härlig morgon :). Skönt att ha varit vaken i 2,5 timme och klockan har inte ens passerat tio :). När jag vaknade av klockan i morse var jag seg som sjutton, men när jag såg solen blev jag glad och lite piggare. Gick en powerwalk med Hanny runt ån i det fina vädret, kunde till och med gå i t-shirt! Sedan gick jag till hemköp och köpte lite saker till maten ikväll samt lite nötter till tågresan imorgon. Stannade även på bageriet här i närheten och köpte med mig nybakade frallor, det är väl lyx? Så himla goda var dem :).

Så nu har jag fått i mig "lite" frukost och tänkte strax komma igång med läsningen. Ska även hinna duscha, fixa iordning mig, tvätta lite kläder och äta lunch innan skolan börjar vid ett. Vi hörs kanske innan jag drar, ha det fint så länge :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0