8 September 2010


Morning! Jag har varit vaken sedan nio och hunnit sitta lite vid datorn, läst en del i kurslitteraturen samt ätit frukost :). I eftermiddag har jag föreläsning, så jag tänkte strax plocka iordning lite här hemma för att sedan äta lite lunch innan jag cyklar iväg.

I eftermiddag blir det till att fortsätta läsa samt träna step med Hanny :). Ikväll ska jag även fixa en del med lägenheten samt fortsätta plugga. Vad sysslar ni med idag då?

Tyvärr blir det dåligt med träning den här veckan :(. Hinner bara med tre ordentliga pass, inte bra! Styrketränade i måndags, idag blir det step och på söndag tänkte jag springa milen hemma i Stockholm. Hade tänkt mig en promenad i morgon kväll, men jag får inte ihop det eftersom jag har två möten att gå på. Kanske kan gå en promenad med mamma, pappa eller syster på lördag?! Aja, annars tar vi igen lite träning nästa vecka ;).

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0