7 September 2010


God förmiddag! Här har man varit vaken sedan halv sju i morse och jag känner verkligen hur tröttheten börjar komma i kapp mig nu :(. Idag har jag och Hannah alltså haft vårt första möte med den gruppen som vi ska handleda i höst. Vi körde lite lära-känna-övningar, presenterade oss och gick igenom lite vad ett gruppkontrakt är. Det kändes som en bra grupp och det blir roligt att se hur de utvecklas individuellt och tillsammans :).

Tänkte snart gå och värma min matlåda, magen skriker efter mat (åt frukost kl sju). Blir kanske en powernap efter det, så att jag orkar med den intensiva dagen som följer. Borde även hinna med att läsa lite inför morgondagens föreläsning.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0