4 September 2010


Good morning sunshines! Sitter fortfarande i pyjamas och brillor framför datorn, skönt med sovmorgon :). Vaknade faktiskt nio av mig själv idag, kanske inte så konstigt när jag börjat skolan nio varje dag :P. Men jag är ganska bra på att somna om, så det gjorde jag i en timme ;). Mycket skönt!

Idag har jag en fullspäckad dag framför mig :). Om en halvtimme kommer mina föräldrar hit till Linkeboda. Planen var att jag skulle möta upp dem i Tornby, men de hade för mycket packning, så de måste lasta av ;). Hehe...de är för roliga <3. Så tills dem kommer ska jag klä på mig, sminka mig, få i linserna och fixa frisyren. Det ska jag nog hinna, eller??

Sedan blir det alltså Tornby där lite grejer ska inhandlas på Ikea, mat inhandlas på ICA Maxi och en ordentlig lunch käkas. Mycket trevligt. I eftermiddag ska även min älskade Bellis komma hit och lämpa av sina prylar samt låna en cykel av mig. Ska vidare till kräftskivan på kvällen som jag ser så otroligt mycket fram emot :). Sedan blir det HG för hela slanten dit även Bellis och Louise ansluter sig. Nice dag, inte sant??

Aja, ska plocka ur min klänning ur tvättmaskinen nu. Tänkte ha en gammal trasa på mig ikväll ;). Den är från Forever 21 och köpt för 1,5 år sedan i USA :), jag älskar den! Ni får se någon dag...ledtråd: mörkblå med paljetter (börja leta i arkivet så hittar ni den på flera ställen).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0