30 September 2010

Solen skiner och termometern visar äntligen 7 grader istället för 2 som den visade när jag vaknade :(...Behöver nog ringa om mina element också, i vardagsrummet funkar det, men i sovrummet är det superkallt :(. Kommer ni ihåg vilka problem vi hade med elementen och värmen förra vintern? Vi fick ett el-element som vi flyttade mellan sovrummet och vardagsrummet, pallar inte det denna vinter igen! Då ska jag ha två element till och betalt. Så det så :P.

Hoppas ni har sovit gott och börjat morgonen på ett bra sätt? Jag började min morgon med att boka in ett skivstångspass med kondition nästa torsdag, ska blir roligt att prova det :). Sedan har jag även fått i mig lite frukost och tänkte strax städa lite, lägga fram kläder till idag och helgen samt kanske få någon sida läst i kurslitteraturen också. Vid tio blir det styrketräning. Känns som en bra variation till mina konditionspass denna vecka, har ont i hela benen :P. Så det blir alltså fokus överkropp som vanligt ;).

Hörs snart igen! Lyssna riktigt mycket på Mike Tompkins nu, han är för bra :).


Ellen och jag i söndags när vi skulle åka hem. Hur många dagar var vi borta sa du? EN...hahaha :)

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0