29 September 2010


Satt precis och tänkte på varför man ofta vill ha det man inte har? Som på bilden ovan tillexempel, jag älskar verkligen lockigt hår och är riktigt avundsjuk på de som har det naturligt. Här har jag använt locktång. Jag vill alltså ha lockigt hår istället för rakt! Om man har små bröst vill man ofta ha större, har man stor rumpa vill man ofta ha mindre, har man dålig hy vill man ofta ha bättre hy...Jag kan hålla på hela dagen. Jag tycker att vi ska bli bättre på att tycka om oss själva och fokusera på det som vi tycker om på kroppen. Så gör det idag tjejer, ställ er framför spegeln och var stolta över er själva!

Det var lite morgonfilosofi ;). Nu ska jag strax slänga mig över boken. Har ett tajt schema för dagen som måste hållas för att jag ska hinna med allt. Det blir ganska mycket läsning för att pausa med en runda till simhallen (skönt att dra ut musklerna lite), pausa med en timmes städning av lägenheten (Hanny kommer hit ikväll och dessutom ska jag ha förfest imorgon) och pausa med lite shopping på stan (har fått en massa bra kuponger som går ut imorgon!). Så vi hörs när vi hörs!

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0