28 September 2010

Gooood morning! Idag skiner solen, vilket är superhärligt...dock är det bara 9 grader varmt :(. Förra veckan var det så varmt vissa dagar att man kunde gå i tunn tröja och nu måste man sätta på sig höstjackan :(. Usch, jag gillar inte hösten och vintern. Jag gillar när solen skiner, det är supervarmt, man svettas och blir brun ;). Det är mer min melodi. Aja, jag längtar i alla fall sjukt mycket till Thailand i vinter. Då blir det Bangkok och Huahin, hoppas på en riktigt fin bränna också :).

Idag hade jag satt dubbellarm, men vaknade innan någon av klockorna ringde. Dock somnade jag om en stund och när det ena larmet ringde fick jag kramp i vaden :P *suck*. Har i alla fall hunnit äta frukost, byta om och fixa iordning mig redan. Ska strax borsta tänderna, fixa frillan och packa väskan. Grupparbete som gäller, sedan hoppas jag att jag är hemma till efter lunch så att jag hinner läsa massor :). Ikväll blir det BodyStep på WorldClass med Ameli och Hannah, efter blir det bubbelpool :D.


Ellen och jag på rosa mattan ;) <3

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0