27 September 2010

Ojojoj, vad det har varit tyst här på bloggen...har ni saknat mig? Jag har som ni kanske förstår varit ganska fullbokad i helgen :). Det har varit en grym, men ganska intensiv helg :D.

I lördags var det ju Blog Awards 2010, ett event som VeckoRevyn håller i. Jag har läst på många bloggar som var där att besvikelsen var stor och att goodiebagsen var urusla och detta kan jag absolut inte hålla med om! I och för sig är jag bara en vanlig "svensson" som inte får så mycket gratissaker jämt, de riktigt stora bloggare som var där får ju saker hela tiden. Jag är i alla fall otroligt nöjd med dagen, det var så sjuuukt roligt :). Tänkte att jag skulle berätta lite mer om eventet och dagen när jag får bilder från Ellen ;). Hon tog en del och vad roligt det var att plåta sig med en massa bloggkändisar som Amir, AnaGina, Josefin Craaford, Tyra m.fl. Bilder kommer som sagt ;). Kände mig otroligt snygg i min outfit också :).

En liten historia måste jag få berätta i alla fall. Jag var ju på Blog Awards med min underbara Ellen och hon har plåtat Hugo Rosas (ni vet killen som Linda Rosing valde i "den rätte för Rosing" och som nu är ihop med 17-åriga Paow, Paulina) på festen då Linda Rosing fyllde 35 förut. Han verkade i alla fall känna igen henne eftersom han på Café Opera drog upp henne på dansgolvet och dansade med henne och senare sprang han in i henne och borrade in sitt huvud i hennes mage...hahahaha...jag bara garvade :P. Måste jag säga att han var extremt full också? Det var bara så himla oväntat, Ellen blev helt paff :P. Sjukt roligt!


Jag står till höger om trädet med en brun väska ;). Bild lånad från VeckoRevyn.


Här uppträder EMD på scenen. Ser ni Ellen som fotar :P? Och det är mitt blonda hår till vänster ;). Bild lånad från VeckoRevyn.

Aja, idag försov jag mig :(...typiskt! Jag ville VERKLIGEN gå på föreläsningen som började vid åtta. Fem i åtta vaknar jag av att mobilen plingar till och jag kollar på klockan. Det tog en stund innan jag fattade vad det var för dag och att det bara var 20 min kvar tills föreläsningen började :(. Jag hade stängt av klockan i sömnen...farligt värre! Så nu blir det väckarklocka på både klockradion och mobilen, för detta funkar ju inte. Tog mig i alla fall till skolan så att jag han gå på sista delen av föreläsningen :). Annars har vi haft grupparbete idag och efter det cyklade jag till Tornby och Willys för att handla lite som fattades här hemma.

Om ett litet tag ska jag iväg och träna medelgympa. Ska bli riktigt skönt att röra på sig igen efter fyra dagar utan träning (om man inte räknar kvällen på Café Opera som träning...gick i 10 cm höga klackar från kvart i sex till halv två på natten, inte illa va?!).

Hörs mer ikväll, då ska ni få se goodiebagen (som var riktigt nice!) och ett pris jag vann, missa inte det! Glöm inte heller bort att kolla in Lite sällskap ikväll, jag har längtat hela veckan ;).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0