24 September 2010

Allt har gått i ett idag...jag har inte hunnit blogga :(. Min morgon började redan vid 6.00. Då gick jag upp för att köa till en kravall (fest på campus). Tyvärr var vi för sena och fick inga biljetter, riktigt bittert! Men vi hittar nog på något roligt i alla fall. Sedan åkte jag hem och åt min andra frukost och läste kurslitteratur.

Innan lunch var det dags att möta Anna. Anna skulle skugga mig idag, alltså se lite hur livet är som student och fråga lite om programmet jag läser osv. Hon var verkligen en toppentjej, vi klickade direkt :). Henne vill jag absolut träffa igen. Det roligaste är att hon bor jättenära min familj här i Stockholm också, så jag hoppas vi kan ses över en fika snart! Vi käkade lunch ihop och sedan fikade vi lite. Vid två var jag tvungen att bege mig hemåt.

Väl hemma blev det en snabbdusch, dammsuga lägenheten och packa ner det sista i väskan. Sedan fick jag skynda mig till tåget som tog mig till Stockholm. Var riktigt duktig och läste kurslitteratur hela vägen. Väl framme mötte jag upp min fina Emelie vid Åhléns City och begav oss mot Soft kök&bar för varsin plankstek och cider. Det var supertrevligt och hyfsat gott :). Vi avslutade kvällen på Friday's med varsin drink, det blev en oreo's drink och en banana splitt drink. Mums var det! Och nu sitter jag här ;)...









/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0