23 September 2010

Just nu sitter jag och äter frukost, mums! Igår somnade jag med kurslitteraturen i famnen, men jag han läsa en del innan det hände ;). Vaknade av mig själv vid kvart över sju och låg och läste ett tag innan jag somnade om, när klockan ringde var det kört. Jag orkade inte kliva upp ur sängen och snoozade två gånger innan jag tvingade upp mig själv. Så det har varit lite brådis här hemma nu med att fixa iordning mig och äta frukost. Ska strax slänga i mig mitt ägg och sedan borsta tänderna.

Vi hörs senare igen! Som sagt ska jag plugga, äta havregrynspannkakor (som blev över från igår), shoppa klänning (förhoppningsvis!) och gå på möte under eftermiddagen/kvällen. Så jag skriver när jag får luckor ;).

See yá!





/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0