21 September 2010





Gooooood morning...guuuuud vad trött jag är :(. Det var ett tag sedan jag vaknade helt utvilad på morgonen, lite jobbigt är det faktiskt. Har så mycket att göra och fixa på kvällarna att jag kommer i säng så sent också. Igår somnade jag strax innan tolv och klockan ringde halv sju. Jag måste strax borsta tänderna, skriva ut sem-uppgiften och packa väskan. Har en och en halv timmes seminarium idag, annars är jag ledig :).

Jag har planerat att gå till frisören direkt efter seminariumet och det ser jag verkligen fram emot. Måste även handla lite som fattas hemma och träna styrketräning. Annars finns det inget som är klart för dagen ännu. Blir kanske en promenad med Hanny i eftermiddag/kväll, kanske laga en ordentlig och god middag (+ några matlådor) och kanske börja läsa i ny kurslitteratur :). Vad ska ni göra idag?

Nu måste jag sätta lite fart, ha en NICE dag!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0