20 September 2010

Idag är jag jätteseg och trött :(. Jag vet ju att det beror på att jag jobbade så länge igår, men det är jobbigt i alla fall :P. Min grupp var snälla och lät mig ta lite sovmorgon i morse, så jag klev upp vid halv tio efter några timmars sömn. Min arbetsdag igår blev 07.30 till 01.30 med 4 timmars paus under dagen. Efter valets slut vid åtta var det riktigt tungt att räkna alla röster eftersom man var så himla trött, men det gick ju bra tillslut. Är ni nöjda med valresultatet då? Jag är väl ganska missnöjd med att ett parti kom med i riksdagen, jag anar att ni kan gissa vilket :P...

Aja, idag har jag slappat hela eftermiddagen, hur skönt som helst :). Har chattat med Angelica, jag saknar henne så mycket just nu :(. Den här hösten hade jag verkligen velat haft henne här i Linkeboda. Men men, det är inte så mycket att göra åt saken :P. Om ett tag ska jag iväg och träna medelgympa 70 min. Hoppas att det är lika tufft och roligt som det var förra terminen :). Känner att jag behöver ett ordentligt träningspass idag efter så mycket stillasittande igår. Wish me luck ;).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0