17 September 2010

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det FREDAG!!! När man pluggar så är det egentligen ingen skillnad på vardag och helgdag, man måste typ plugga hela tiden i alla fall. Men jag gillar fredagar och helger, för mig betyder det att man är ledig från skolan, kan umgås med kompisar och bara chilla :). Som ni kanske redan vet är jag uppbokad flera helger framöver, men det är bara roligt.

I helgen blir jag som sagt kvar i Linkeboda. Imorgon ska jag ta en riktigt sovmorgon (ska ju ut ikväll!) och sedan göra havrepannkakor till frukost, lyx. Sedan blir det till att besöka vallokalen igen, denna gång för att göra i ordning i lokalen inför valdagen på söndag. På kvällen ska jag äta middag med Hanny och sedan kanske det blir film eller något annat skojigt :). På söndag är det som sagt val och då ska jag jobba från halv åtta på morgonen och fram till tolv-ett på natten...en lång, men intressant dag. Hoppas som sagt att ni röstar!

Nu har jag precis ätit upp min frukost och känner mig mätt och nöjd ;). Ska strax sätta mig och läsa en av våra artiklar som vi hittade igår. Sedan blir det ombyte för att ta mig till gymet. Eftermiddagen kommer sedan gå i ett med lunch, dusch, handla, fixa det sista inför f-festen samt göra mig iordning. Blir nog en grym dag! Ha en härlig fredag allesammans.


Detta är mitt "nya" sovrum. Lite ljust eftersom solen ligger på, men visst är det fint :)? Nu är det bara en matta som fattas mitt på golvet, funderar på en röd. Vad tror ni? Bakom mig är det fyra garderober och sedan ligger det en massa väskor på golvet som ska hängas upp på krokar :). Funderar även på att ha ett skoställ under för mina fina klackskor. Aja, jag spånar vidare.

/E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0