16 September 2010

Gooooood morgon :). Vaknade av att det ösregnade ute :(. Det var så himla varmt och skönt i sängen att jag inte hade någon lust att kliva upp. Snoozade en gång och var sedan tvungen att "hoppa" upp ur sängen. Har lagt på ett kol idag och hunnit sminka mig, klä på mig (dagens outfit kommer i eftermiddag) och sitter nu och äter min frukost. Om en kvart ska jag börja göra mig iordning att åka.

Det verkar som regnet har lagt sig för tillfället, men jag åker nog i regnjacka och slänger ner ett par regnbyxor i alla fall. Som ni vet är det grupparbete som gäller nu på morgonen, sedan blir det föreläsning i eftermiddag. Håll tummarna för att den är intressant ;). Efter den blir det bara hem och käka lite middag, plugga lite och städa badrummet innan jag ska iväg och träna cirkelfys. Senare ikväll ska jag även möta upp herr ordförande i vår vallokal och kolla att allt valmaterial finns. Ni glömmer väl inte bort att rösta på söndag? Det är VIKTIGT!


Kramkalas <3

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0