15 September 2010


Detta börjar bli en dålig vana...att sitta uppe sent på nätterna menar jag :(. Skillnaden från gårdagen är att jag ska upp halv åtta imorgon (idag!). Inte smart! Kände dock att jag knappt suttit vid datorn idag heller och ville verkligen få upp några inlägg med lite fina bilder jag tagit :).

Som ni läste var ju gårdagen ganska körig med mycket att göra. Idag har det nästan sett likadant ut, kanske lite lugnare på förmiddagen och lunchen. Jag har i alla fall hunnit med att föra över bilder på min externa hårddisk (bockar av det), skicka iväg min trasiga mobil (bockar av det), handla lite som fattades hemma, gå på föreläsning, träna step, laga lasange, städa (har bara badrummet kvar), tvätta, läsa kurslitteratur och prata i telefon. Inte undra på att jag inte hunnit med att blogga och laja på internet :P.


Min GODA lasange. Detta är andra gången i mitt liv som jag gör lasange, smaskig blev den! Har fryst in flera lådor nu, perfekt med mitt köriga liv ;). Ska äta detta till lunch imorgon :).

Aja, imorgon är det också fullt upp. Börjar bli van nu. Först grupparbete, lunch, föreläsning, städa, plugga, träna cirkelfys, jobba med valet och sova :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0