14 September 2010

Klockan är halv två på natten och jag är vaken :(. Detta är första gången jag satt mig ner vid datorn "idag". Har haft fullt upp hela dagen och då menar jag att det har gått i ett. Såhär har min dag sett ut: vakna -> skjuts av mamma till tunnelbanan -> tåget från centralen mot Linköping -> hoppa av i Katrineholm för byte till buss (pga av tågolyckan häromdagen) -> ankommer en timme försenad till Linköping -> skyndar mig till skolan för reflektionspass med Hannah -> lunch och uppdatering av våra studentkort -> seminarium -> cykla hem -> Ikea -> Willys -> bygga ihop massa möbler -> duscha -> sova...

Förstår ni hur trött jag är nu? Jag är i alla fall nöjd med det jag åstadkommit idag. Som tur är har jag inte föreläsning förens vid tre imorgon, så innan dess tänkte jag läsa kurslitteratur, handla det som jag inte orkade köpa på Willys, städa, blogga och äta lunch :). Har satt klockan på halv elva, så några timmars sömn blir det i alla fall ;). 

Aja, bilder och allt kommer upp imorgon. Nu ska jag bara kolla mailen och sedan sova som en stock. Hörs imorgon!

/E <3 


Kommentarer
Postat av: Elina

Oj vad du hann med saker!



hoppas att du kommer upp snart igen!



<3

2010-09-15 @ 22:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0