13 September 2010

Har ägnat förmiddagen åt att leta efter lära-känna-lekar och samarbetsövningar till reflektionspasset. Det är jättesvårt att hitta sådant som går bra att göra på liten yta med stolar och bord i rummet. Har ni någon bra idé får ni gärna höra av er :).

Annars har jag ätit en god frukost, planerat med Hannah om morgondagens reflektionspass, bokat biljetter för Stockholmsvistelsen den 24-26 september mm. Snart ska jag sätta mig med roliga Beck-boken, vad jag har längtat...

I eftermiddag ska jag prova något som heter Flowing med några av mina tjejkompisar. Det ska tydligen vara jättejobbigt, sånt gillar ju jag ;). Sedan blir det Friday's med Julia ikväll, mycket nice. Så jag har ju mycket roligt att se fram emot, åker hemifrån vid halv fyra. Tills dess borde jag ju göra lite nytta, inte sant?

Hörs kanske innan jag åker eller ikväll, beror lite på hur uppslukad jag blir av boken :P.


Min älskling och jag <3


Den fina ringen jag fick av Ellen i present :). Hon ville köpa den till mig, men tyckte själv att den var så himla fin, så då köpte hon en till sig själv också <3. Jag tycker det är underbart att vi har likadana :D.

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0