10 September 2010


En jobbar och en är sjuk, så det blir bara jag and the guys idag på grupparbetet. Jag kan i och för sig bara var där ett par timmar innan jag måste hem och slänga i mig lunch samt hämta min packning :).

Usch, vad trötter jag är idag. Inte bra när jag ska skaka rumpa hela natten lång ;). Som tur är har jag ju två härliga timmar på tåget mot Stockholm idag, så då kan jag ju sova en stund och plugga en stund. Det blir nog bra :). Annars brukar jag säga "man lever ju bara en gång", så jag kan ju faktiskt sova middag imorgon ;). Hehe...ska bli grymt att träffa tjejerna igen i alla fall.

Har precis ätit upp min goda frukost med havregrynsgröt och blåbär, ägg, c-vitamin och färska frallor. Och NEJ, jag har inte varit och köpt färska frallor idag igen ;). Men mitt bröd var slut igår och då passade jag på att köpa så att det räckte till frukosten igår och idag. Så jag frös in dem, tinade dem i mikron och hade dem i ugnen en liten stund...nästan godare än färska :). Ett litet tips bara ;).

Nähä, dags att hoppa i strumpbyxorna och slänga på sig en tröja. Sedan är det grupparbete som gäller för hela slanten...juste, ska ju släpa med mig datorn idag också...

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0