1 September 2010


Idag är jag en "tröttmössa". Känns som jag borde ha gått och lagt mig lite tidigare igår, men jag kände att jag ville läsa lite till i den tjocka, roliga boken på engelska...not, men jag måste ;) och sedan ville jag fixa lite inför helgen. Har försökt tänka ut ett tillfälle då jag ska hinna dra en repa med dammsugaren, städa lite inne på toan och tvätta lakan innan helgen är här...hur ska jag hinna? Det är faktiskt inte så mycket grejer och stök, utan mest smutsigt. Aja, det löser sig nog :).

Jag är uppe i god tid idag, det gillar jag. Tänkte strax slänga i mig mitt ägg för att sedan borsta tänderna. Som sagt är det grupparbete på morgonen som gäller och sedan föreläsning. Tar med mig massa frukt och matlåda för att orka dagen ;). Hoppas jag orkar koncentrerar mig på föreläsningen i eftermiddag, känns tyvärr som jag kommer somna :(.

Ikväll MÅSTE jag lägga mig i tid. Börjar 9 imorgon också, så det är bara att lägga sig vid 23 ikväll :).

/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0