Waiting

Just nu sitter jag och väntar på att Hanny ska komma hit, vi ska ju ha tv-kväll som vanligt :). Tv-kväll innehåller två bra tv-program, popcorn och te. Det är våra mysiga tisdagar som jag alltid ser fram emot. Gillar ni också tisdagkvällar :)?

Vad har jag sysslat med idag då? Jo, jag har varit i biblioteket i 4 timmar för att skriva den individuella uppgiften. Gick väl framåt, men det var svårt att veta vad man skulle koppla till :(. Jag hoppas den blir godkänd i alla fall. Sedan var jag ute på en rask promenad tillsammans med Hanny, så skönt med frisk luft och lite motion trots vila från träningen idag. Har även lagat köttfärssås och pasta idag, så nu har jag två matlådor till :). Det var väldigt gott måste jag säga.

Imorgon är det grupparbete som gäller hela dagen. På eftermiddagen ska jag och Hanny till Hemköp på klubbdag och sedan blir det step på kvällen :). Skönt att träna igen! Jag längtar redan ;). Träningsnarkoman? Jag? Näää...:P.



/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0