Visste du...

...att jag har pluggat samhäll med inriktning journalistik och media på gymnasiet?

...att jag ville bli fastighetsmäklare fram tills jag flyttade till Linköping?

...att jag har bott i Tyskland i 3,5 år (mellan 7-10,5 år)?

...att jag har dansat i många år och medverkat i en musikal och sjungit inför en hel aula?

...att jag har problem med mina vader och får lätt kramp om jag inte stretchar, dricker mycket vatten och äter extra tillskott av magensium?

...att jag lider av yrsel som uppkommer om jag är stressad en längre period?

...att jag har 6 kusiner varav en yngre?

...att båda mina föräldrar studerat på Linköpings universitet?

...att jag spelat golf?

...att jag har världens tandläkar- och läkarskräck?

...att jag är mörkrädd?

...att jag tänker mycket på vad jag stoppar i mig och får lite dåligt samvete om jag äter något onyttigt?

...att jag älskar att resa och upptäcka världen?

...att jag hellre jobbar än studerar?

...att jag är en ganska aktiv människa (älskar att röra på mig)?

...att min framtidsdröm är att få arbeta med företagshälsa och deras motion?

...att jag vill bo i innerstan i Stockholm när jag är klar här (och efter London)?

...att jag dagdrömmer ganska mycket?

...att jag gnisslar tänder (har dock inte gjort det på länge)?

...att jag har synfel och måste bära glasögon eller linser för att se?

...att jag älskar att läsa tidningar (typ VeckoRevyn, Chic, Amelia, Bubbleroom)?

...att jag älskar mina vänner och min familj/släkt över allt annat?

...att jag tog mitt körkort den 9 april 2009 (20 år gammal)?

...att min favoritplats på denna jord är Gotland?

...att jag tillsammans med några andra drev ett UF-företag som gjorde hemmagjord glass och vann pris som skolans bästa UF-företag :)?


Kommer inte på något mer för tillfället, får fylla på listan i så fall. Nu kanske ni känner mig lite bättre iaf :).
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0