Tired


Nu börjar det kännas att jag varit vaken ett tag...Segpropp är bara förnamnet :P! Reflektionspasset idag gick väldigt bra och det kändes som vi alla lärde oss ganska mycket, riktigt roligt. Tror även att mina muffins blev ganska lyckade, de sa i alla fall att dem var goda :P. Efteråt satt jag kvar i skolan i ett par timmar och läste kurslitteratur.

Är hemma nu och har hunnit få i mig resterna från gårdagens middag samt uppdaterat min träningsblogg. Där kan du läsa en intervju om mina tankar kring kost, vad jag tränat den senaste tiden samt receptet på mina älsklingspannkakor :). Gå in och kika vett já.

Hade tänkt ta tag i lite mer skolarbete och läsa lite till. Om ett par timmar ska jag sedan iväg och träna step, så innan dess blir det mellanmål, en powernap och plugga. Hörs ikväll!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0