Stockholm


Gott folk, nu befinner jag mig i Sthlm :). Har placerat mig liggandes hemma i soffan, tyvärr inte ett så smart drag eftersom jag är så himla trött :P. Somnade i alla fall som en stock på tåget tills två fulla gubbar klev på tåget i Nyköping. De stank verkligen sprit och dessutom satt de och drack öl och snaps hela vägen...som tur var satt de inte bredvid mig, men det kom vindpustar hela tiden :(. Så äckligt!

Har fått i mig lite lunch/mellis i form av macka och dricka. Ska snart packa om väskan för en helg på SPA :). I eftermiddag och kväll ska jag som sagt träffa Emelie och sedan sover jag över hos henne. Imorgon ska jag sedan möta upp mamma och syster i Danderyd för att åka på spa. Har en ansiktsbehandling och en massage inbokad, ska bli så himla skönt :). Sedan blir det väl lite bad och kanske lite träning. På kvällen ska vi gå ut och äta på någon fin restaurang och sedan bo på hotell. Guuud vilken nice helg :). Längtar <3. På söndag kväll ska jag sedan träffa Anna som jag träffade i Linköping för en vecka sedan, ska bli supertrevligt.

Uppdateringen kommer vara KASS, men nu vet ni iaf vad jag sysslar med. Ha en underbar helg!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0