Soran Ismail


Min kväll blev väldigt rolig trots en evig väntan. Eftersom jag inte var smart nog att köpa biljett till Flamman innan, så fick jag stå i en biljettkö först. Stod ute i säkert 45 min innan jag fick min biljett och kunde gå in i värmen :). Hade tur att Hanny och co. hade fixat sittplatser. Köpte mig en pepsi max och satt och tjötade med tjejerna. Vi hade först gissat på att han skulle börja halv åtta (de släppte in halv sju), men sedan blev klockan åtta och ingen Soran sågs till...strax efter halv nio drog han igång och vad positivt överraskad jag blev :). Det var inget kort gig han körde heller, utan han körde nog på i 1,5 timme. Man garvade konstant och han är verkligen otroligt smart. En riktigt rolig kväll!

Idag har jag hunnit med att gå lite ärenden på stan, köpa "hälsofreak"-mat på Netto, gå på föreläsning, äta bränd fisk (glömde bort den på stekpannan) samt varit på Flamman. En riktigt nice dag med andra ord ;).

Imorgon ska jag vara i skolan kl tio, så snart blir det sängen. Börjar bli lite sömnig nu...Vi ska köra grupparbete i ett par timmar innan föreläsningen. Sedan blir det hem och äta, blogga och läsa innan jag ska iväg på skivstång. Appropå skivstång så har jag äntligen uppdaterat min träningsblogg igen, så gå in där och kika vad mitt rekord blev på milen igår vettjá :).

God natt Sverige, "för det är en dag imorgon också" (Soran skämt, så roligt)!
/E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0